dissabte, 17 d’octubre del 2009

Recordant la Maite...

MaiteDurant un temps he deixat un xic abandonat aquest bloc. Fets que m'han afectat profundament m'havien desmotivat temporalment. Bé, després d'aquest parèntesi intentaré tornar-hi amb més constància...

Vull reprendre aquesta activitat recordant que ahir va fer sis mesos que ens va deixar la meva germana, la Maite. Cinquanta-dos anys plens de vida i d'il·lusió que el maligne càncer va segar.

Hi ha molts moments que encara la recordo, animosa, interessada per tots, riallera, darrerament molt feliç amb en Patrick... quants bons moments vam compartir junts, era la meva confident en molts temes i sempre estava disposada a ajudar-me i animar-me en moments difícils. La trobo a faltar molt...

Des d'aquí t'envio un fort petó esperant retrobar-te en el més enllà.



1 comentari:

Anònim ha dit...

A mi Maite siempre la recordare, solo tinc bons records. Petonas Maite donde estes....

El Bloc de Xavi Sanllehí es reserva el dret a no publicar aquelles aportacions que siguin contràries o atemptin contra la Llei, la moral, la dignitat, la bona fe o l'ordre públic, o que infringeixin drets de propietat intel·lectual o industrial. El Bloc de Xavi Sanllehí no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè entén que són responsabilitat exclusivament seva. El Bloc de Xavi Sanllehí tampoc assumeix cap responsabilitat derivada de l'enllaç a altres webs de tercers, ni dels seus continguts, que es pugui accedir a través d'aquest bloc.

Publica un comentari a l'entrada